Analista de negócios (Business Support Analyst)

DNV

  • São Paulo - SP
  • Permanente
  • Período integral
  • Há 3 horas
Job Category: SupportJob Description:Tasks may include:
  • The candidate will have the responsibility of handling the renewal and amendments of current Management System Certification (MSC) projects on time as well as assure that all information of projects is correct with the aim to keep customer certificates valid;
  • Communications with internal and external customers;
  • Information Analysis
  • Other duties assigned by appropriate management
  • Responsible for providing a high level of customer service
  • Oversee Internal coordination and project outcome; effectively and efficiently processes internal and external request associated with the client
  • Communicates directly with the client and works to find solutions for the client
  • Ensure quality of data and timelines meet requirements in accordance with scheme and DNV's ICP and internal KPI's
  • Coordinate planning efforts between the auditor and client, ensuring audit timing windows are maintained
  • Review audit data and update multi system database to account for the changes impacting the clients' certifications
  • Consistently meet key metrics - KPI's related to scheduling and planning, response time internally and externally, and Reports
  • Interacts with other departments including Sales, Technical, and auditors to ensure a superior customer experience
  • Ensure on-time certificate delivery
Tarefas podem incluir:O candidato será responsável por lidar com as renovações e alterações dos projetos atuais de Certificação do Sistema de Gestão (MSC) dentro do prazo, bem como assegurar que todas as informações dos projetos estejam corretas, com o objetivo de manter os certificados dos clientes válidos;Comunicação com clientes internos e externos;Análise de informações;Outras funções designadas pela gestão responsável;Responsável por oferecer um alto nível de atendimento ao cliente;Supervisionar a coordenação interna e os resultados do projeto; processar de forma eficaz e eficiente as solicitações internas e externas associadas ao cliente;Comunicar-se diretamente com o cliente e trabalhar para encontrar soluções para ele;Garantir que a qualidade dos dados e os prazos atendam aos requisitos de acordo com o esquema, o ICP da DNV e os indicadores internos (KPI's);Coordenar os esforços de planejamento entre o auditor e o cliente, assegurando que as janelas de tempo da auditoria sejam mantidas;Revisar os dados de auditoria e atualizar o banco de dados em múltiplos sistemas para registrar as mudanças que impactam as certificações dos clientes;Cumprir de forma consistente os principais indicadores (KPI's) relacionados a agendamento e planejamento, tempo de resposta interno e externo, e relatórios;Interagir com outros departamentos, incluindo Vendas, Técnico e Auditores, para garantir uma experiência superior ao cliente;Garantir a entrega pontual dos certificados.Responsibilities:DNV is an Equal Opportunity Employer and gives consideration for employment to qualified applicants without regard to gender, religion, race, national or ethnic origin, cultural background, social group, disability, sexual orientation, gender identity, marital status, age or political opinion. Diversity is fundamental to our culture and we invite you to be part of this diversity.Qualifications:Requirements:
  • Bachelor's degree
  • Ability to work in a fast-paced environment and handle multiple competing tasks and demands
  • Experience with Microsoft Office
  • Ability to read/interpret audit protocols and work instructions
  • Good interpersonal, communication and internal and external stakeholder management skills with ability to drive and achieve results in an independent manner through functions, geographies and stakeholders
Desired Skills & Qualifications:
  • Desirable experience with customer service with at least 1 year relating to certification
  • Ability to read/interpret audit protocols and work instructions
Good interpersonal, communication and internal and external stakeholder management skills with ability to drive and achieve results in an independent manner through functions, geographies and stakeholdersRequisitos:Graduação completa;Capacidade de trabalhar em um ambiente dinâmico e lidar com múltiplas tarefas e demandas simultâneas;Experiência com Microsoft Office;Capacidade de ler/interpretar protocolos de auditoria e instruções de trabalho;Boas habilidades interpessoais, de comunicação e de gestão de partes interessadas internas e externas, com capacidade de impulsionar e alcançar resultados de forma independente, através de diferentes funções, regiões e stakeholders.Habilidades e Qualificações Desejáveis:Experiência desejável em atendimento ao cliente, com pelo menos 1 ano relacionada a certificação;Capacidade de ler/interpretar protocolos de auditoria e instruções de trabalho;Boas habilidades interpessoais, de comunicação e de gestão de partes interessadas internas e externas, com capacidade de impulsionar e alcançar resultados de forma independente, através de diferentes funções, regiões e stakeholders.

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