Intern

Prysmian Group

  • Sorocaba - SP
  • Estágio
  • Meio período
  • Há 1 mês
Buscamos um estagiário(a) de Customer Service / Customer Care / Inside Sales para integrar a nossa equipe. Com sede em Sorocaba/SP, reportando-se ao Coordenador de Inside Sales das BUs Telecom/MMS/T&I, você terá como atividades:Papéis e Responsabilidades:Apoiar as analistas de contratos e ofertas na gestão da liberação de pedidos (recebimento, análise crítica, envio para áreas responsáveis e posterior liberação para produção e faturamento); Apoiar as analistas junto ao time financeiro em questões relacionadas às liberações de crédito nas diversas ferramentas disponíveis (Prysmian Pay, financiamentos com bancos Santander e BNDES, processos com FINAME e outros); Realizar quando necessário a inclusão de pedidos de clientes nos sistemas disponíveis (Cable, sistema próprio Prysmian, e SAP), gerando as ordens de venda para a produção e faturamento; Auxiliar as analistas provendo os retornos das solicitações dos clientes e representantes (data de prontidão de pedidos, status de faturamento, entrega, pagamento, envio de notas fiscais, entre outros); Suportar demais processos administrativos da área como, recusas, devoluções, geração de notas de crédito e emissão de demais formulários; Auxiliar nas interfaces junto às áreas comercial, fiscal, financeiro, planejamento de produção, faturamento, expedição, entre outras.O que estamos procurando?Buscamos um(a) candidato(a) com as seguintes habilidades e motivações:Cursando Adminstração de Empresas e áreas correlatas; Comunicativo(a); Proativo(a); Comprometido(a); Com bons conhecimentos no pacote Microsoft Office; Desejável conhecimento de outras línguas como espanhol e inglês; Desejável conhecimento de SAP.Prysmian , as an Equal Opportunity Employer, aims to attract and recruit individuals with diverse backgrounds, skills, and abilities. We strongly believe that diversity brings significant value at all levels of the organization, increasing the possibility of capturing market opportunities and maximizing value for our customers and stakeholders. With Diversity, Equity, and Inclusion (DE&I) as part of our Social Ambition 2030 and a strategic pillar of our Company culture, Prysmian is committed to the development of an organization that prioritizes talent, where people feel respected, included, and free to fully express their potential just as they are.All Managers and HRs in Prysmian are responsible for ensuring DE&I policies are respected during the recruiting process, as well as recognizing and mitigating unconscious biases that must not influence our selection processes. All persons will be considered for employment without regard to their race, ethnicity, religion, nationality, origin, citizenship status, socio-economic status, age, sex, gender identity or expression, sexual orientation, marital status, disability, military service or veteran status, pregnancy, parental leave, medical conditions, or any other characteristic protected by applicable federal, state or local laws. Prysmian will endeavor to make a reasonable accommodation for any disclosed physical or neurological condition or disability of a qualified applicant unless the accommodation would impose an undue hardship on the operation of our business.Visit our to learn more about Prysmian's commitments.Your application data will be treated according to our Data Protection Policy. If you believe you require assistance to complete this form or to participate in an interview, please let us know.

Prysmian Group