Analista de Suporte ao Cliente JR

Lenovo

  • Indaiatuba - SP
  • Permanente
  • Período integral
  • Há 26 dias
Analista de Suporte ao Cliente JRGeneral InformationReq #WD00085703Career area:AdministrativeCountry/Region:BrazilState:São PauloCity:IndaiatubaDate:Friday, August 8, 2025Working time:Full-timeAdditional Locations:
  • Brazil - São Paulo - Indaiatuba
  • Brazil - São Paulo - Indaiatuba
Why Work at LenovoWe are Lenovo. We do what we say. We own what we do. We WOW our customers.Lenovo is a US$57 billion revenue global technology powerhouse, ranked #248 in the Fortune Global 500, and serving millions of customers every day in 180 markets. Focused on a bold vision to deliver Smarter Technology for All, Lenovo has built on its success as the world's largest PC company with a full-stack portfolio of AI-enabled, AI-ready, and AI-optimized devices (PCs, workstations, smartphones, tablets), infrastructure (server, storage, edge, high performance computing and software defined infrastructure), software, solutions, and services. Lenovo's continued investment in world-changing innovation is building a more equitable, trustworthy, and smarter future for everyone, everywhere. Lenovo is listed on the Hong Kong stock exchange under Lenovo Group Limited (HKSE: 992) (ADR: LNVGY).This transformation together with Lenovo's world-changing innovation is building a more inclusive, trustworthy, and smarter future for everyone, everywhere. To find out more visit , and read about the latest news via our .Description and RequirementsA área de Customer Service & Pós-Venda é responsável por garantir a satisfação do cliente após a compra, assegurando uma experiência ágil, transparente e de qualidade. Esta posição tem um papel essencial na construção da confiança do consumidor e na preservação da reputação da marca, atuando como ponte entre as demandas do cliente, o time jurídico e demais áreas internas.Responsável por:
  • Analise e controle de casos juridicos;
  • Trocas e reembolsos para consumidor final;
  • Atualização e controle de estoque;
  • Interação direta com o time de Contact Center;
  • Atualização da base de garantias
Requisitos:
  • O profissional para esta posição precisa ter boa comunicação, conhecimento em Excel, e ferramentas do Office.
  • Inglês básico será um diferencial.
  • Pensamento analítico e habilidades de resolução de problemas além de conhecimento de sistemas básicos
Additional Locations:
  • Brazil - São Paulo - Indaiatuba
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  • Brazil
  • Brazil - São Paulo
  • Brazil - São Paulo - Indaiatuba , * Brazil - São Paulo - Indaiatuba

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